AliExpress Müşteri Hizmetleri: Sorun, Öneri ve Şikayet

AliExpress Müşteri Hizmetleri ve Destek Hattı Telefon Numarası: (+852) 2215-5100. Dilerseniz geri bildirimleriniz için aeturkey@aliexpress.com adresine mail gönderebilir, Türkçe dil desteğine sahip +17142742533 Aliexpress Whatsapp Hattı üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Aliexpress'e Nasıl İletişime Geçilir?
Aliexpress müşteri hizmetleri; kullanıcılarının tüm sorun, öneri ve şikayet taleplerine en kısa süre içerisinde çözüm üretmeyi hedefleyen yardım merkezidir. Aliexpress.com'dan alışveriş yaptıysanız ve siparişiniz hakkında sorun yaşadığınızı düşünüyorsanız müşteri hizmetlerine bağlanarak çözüm üretebilirsiniz. Peki ya aliexpress müşteri hizmetleriyle nasıl iletişime geçeceğiz? Aliexpress müşteri hizmetleri iletişim:
1. Aliexpress hesabınıza giriş yapın
Aliexpress müşteri hizmetlerine ulaşmak isteyen kullanıcıların, aliexpress üyelik hesaplarına giriş yapması gerekmektedir. Aliexpress.com web sitesine giriş yaparak oturumunuzu açın.
2. Yardım servisine tıklayın
Web sayfasının üst kısmında yer alan yardım butonuna gelerek size uygun iletişim seçeneğini tercih etmeniz gerekmektedir. Yardım servisi içerisinde "Müşterü Hizmetleri, Bir Şikayet Girin, Fikri Mülkiyet Hakkı İhlali Bildir" seçenekleri yer almaktadır.
3. Müşteri hizmetlerine tıklayın
Aliexpress müşteri hizmetleri kategorisinde, kullanıcıların en sık yönelttiği popüler sorulardan; "Siparişimi almadım ne yapabilirim? Geri ödememi ne zaman alacağım? Siparişim neden iptal edildi?" cevapları yer almaktadır. Aynı zamanda "More Topics" kısmında yer alan "Ödeme, Kargo, Sipariş, Hesap ve Satış" gibi sorunlar hakkında yardımcı cevaplar bulunmaktadır.
4. Canlı destek veya öneri formunu seçin
Müşteri hizmetleri sayfasının alt kısmında bulunan "online service get more help" ya da "suggestion leave feedback" seçeneğine tıklayarak yardım merkezine ulaşabilirsiniz. Bu seçeneklerden biri canlı destek hizmeti sunarken diğeri yalnızca öneri formu olarak gönderilmektedir.
5. Canlı destek butonuna tıklayın
Canlı destek birimine tıklamanızın hemen ardından açılan sayfada "My Parcel" yani kargo takibi ve "My Orders" yani siparişiniz hakkında en çok sorulan soruları görüntüleyeceksiniz. Öte yandan "Aliexpress Eva" canlı destek çalışanı tüm sorun, öneri ve şikayetlerinizi algılayabilen gelişmiş bir yapay zekaya sahiptir.
6. Geribildirim bırakın
Müşteri hizmetler sayfasının altın yer alan "Suggestion Leave feedback" seçeneğine tıklamanızın ardından geribildirim sayfasına giriş yapabilirsiniz. Geribildirim işlemlerinizde tüm sorun, öneri ve şikayet bildirimlerinizi Aliexpress.com'a iletebilirsiniz.
Yukarıda belirtmekte olduğumuz Aliexpress müşteri hizmetleri, canlı destek hattından ve geribildirim formunda yararlanmak isteyen kullanıcıların izlemesi gereken adımlardır. Eğer fikri mülkiyet hakkı ihlali ya da şikayet bildirim yapmak istiyorsanız doğrudan aşağıdaki açıklamalara detaylıca göz gezdirin.
Not: Aliexpress yardım merkezinden faydalanmak isteyen kullanıcıların, tüm sorun, öneri ve şikayet taleplerini İngilizce olarak iletmesi gerekmektedir. Aliexpress Türkiye sayfasından giriş yapan kullanıcılar, müşteri hizmetleri ekibine bağlanmak ve görüşmelerde sonuç elde etmek için aynı şekilde İngilizce olarak iletişime geçmesi gerekecektir.